تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

آینده روشن برای بیت کوین

هرچند بیت کوین در حال درجا زدن است، اما ورود شرکت‌های بزرگ به سرمایه گذاری در این بازار، آینده بیت کوین را روشن نشان می‌دهد.

اقتصاد۲۴- صرافی ارز رمزنگاری شده Coinbase بی سر و صدا در حال ورود به بازار ژاپن است. همانطور که در ابتدا هفته گذشته توسط CoinDesk ژاپن گزارش شده بود، شرکت تابعه صرافی ذکر شده نزدک در ۱۸ ژوئن در آژانس خدمات مالی (FSA)، ناظر مالی کشور ثبت نام کرد.

آژانس خدمات مالی یک سازمان دولتی ژاپن و تنظیم کننده مالی کشور است که نظارت بر بخش‌های بانکی، اوراق بهادار و مبادلات، حسابداران رسمی، هیئت نظارت بر حسابرسی و بیمه به منظور اطمینان از ثبات سیستم مالی ژاپن را برعهده دارد. این آژانس یک کمیسر دارد و به وزیر امور خدمات مالی گزارش می‌دهد.

Coinbase، نیز یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری در نیویورک است که به تازگی توانسته، از نهاد نظارتی اصلی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) تأییدیه بگیرد طبق قانون جدید تسویه حساب صندوق، FSA Coinbase را به عنوان صرافی ارز رمزنگاری شده ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید: بازگشت بیت کوین به کانال ۳۳ هزار دلاری


در نتیجه این تغییر، Coinbase اکنون می‌تواند به پنج ارز رمزنگاری شده بزرگ از جمله بیت کوین، اتر، ستاره‌ای، litecoin و بیت کوین پول نقد ارائه دهد. با اتمام ثبت نام Coinbase انتظار می‌رود ارز‌های بیشتری اضافه شود.

مقررات سختگیرانه ارز‌های رمزنگاری شده ژاپن مزایای خود را دارد، زیرا یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان و سرمایه گذاری بالقوه سودآور برای افرادی است که مایل به گذراندن بسیاری از مقررات هستند.

سیستم عامل رمزنگاری از زمان معرفی عمومی خود در Nasdaq در آوریل سال جاری، موفق به گسترش دسترسی و ارائه خدمات خود به دامنه‌ها و مناطق جدید شده است.

کاهش قیمت چند ماهه بیت کوین، که در ماه آوریل آغاز شد زمانی که بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان از آن زمان به بالاترین حد خود رسید، فقط طبق گفته جیسون اوربان، رئیس بخش تجارت دیجیتال Galaxy در Galaxy Digital، تابستان ادامه خواهد داشت.

Urban در گفتگو با سردبیر کیتکو نیوز، میشل ماکوری، گفت که تا پاییز امسال، سرمایه گذاران نهادی مجدداً به فضا باز می‌گردند و قیمت را به عقب کشاندند تا اوج جدید خود را نقض کنند، و قیمت بیت کوین در پایان سال حداقل به ۷۰ هزار دلار می‌رسد.

Galaxy Digital یک شرکت خدمات مالی متنوع و متمرکز بر ارز‌های رمزپایه است که دارای چهار شاخه عملیاتی است: مدیریت دارایی، تجارت، سرمایه گذاری اصلی و بانکداری سرمایه گذاری. این شرکت که توسط مایکل نووگراتز تاسیس شده است، اخیراً برای معاملات آتی بیت کوین با گلدمن ساکس همکاری کرده است.

ارسال نظر