تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
در پی سفر به ارس صورت گرفت:

بازدید مشاور رئیس جمهور از شرکت های « آمیکو» و «الیاف کائولن» ارس

حمیدرضا مومنی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی متشکل از مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور و برخی معاونین و مدیران این مناطق در جریان سفر به منطقه آزاد ارس از شرکت های «ارس خودرو دیزل (آمیکو)» و «الیاف کائولن ارس» بازدید کردند.

اقتصاد۲۴- گروه صنعتی آمیکو از شرکت‌های بزرگ منطقه آزاد ارس است که بیش از ۳۰ سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت‌های متعدد کرده و انواع موتور سیکلت، آبگرمکن خورشیدی، انواع کولر‌های گازی، کلاه ایمنی موتور سیکلت، انواع باتری و پانل‌های سقفی و دیواری ساندویچ پانل، انواع رنگ‌های پودری الکترواستاتیک، دستگاه‌های رنگ پاش الکترواستاتیک و خودرو‌های دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دوگانه سوز را تولید کرده است.

شرکت الیاف کائولن ارس نیز با سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تولید کننده پتو‌های صنعتی و سرامیکی که در صنایع پتروشیمی، نفت و ذوب آهن کاربرد دارد.


بیشتر بخوانید: حرکت به سوی بازار ده میلیارد دلاری لجستیک در دستور کار مناطق آزاد


گفتنی است؛ حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، در راستای برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، نشست شورای تخصصی لجستیک و بازدید از پروژه‌های سرمایه گذاری، زیرساختی، اقتصادی و گردشگری ارس به این منطقه آزاد سفر کردند.

منبع: فرینا
ارسال نظر