اقتصاد ۲۴- قابلیت استوریهای انحصاری به تولیدکنندگان محتوا اجازه میدهد محتوایی را منتشر کنند که تنها برای کاربرانی قابل دسترس خواهد بود که مشترک سرویس پولی آنها هستند.
پس از این که الساندرو پالوزی، طراح نرم افزار تصاویری از این قابلیت در دست توسعه را در توییتر به اشتراک گذاشت، این تصاویر در فضای آنلاین دست به دست میشوند و ظاهرا مربوط به قابلیتی در کد بیس اینستاگرام هستند.
اکنون اینستاگرام به وب سایت تک کرانچ اعلام کرد که اسکرین شاتهای مذکور نمونه اولیه از قابلیتی را نشان میدهند که این شرکت سرگرم کار روی نمونه اولیه آن است و هنوز به صورت عمومی آزمایش نکرده است. اما اینستاگرام حاضر نشد جزییات بیشتری را درباره این پروژه اعلام کند.
بیشتر بخوانید: طرح جنجالی مجلس؛ اینستاگرام و واتساپ بایبای؟
آنچه که از این اسکرین شاتها معلوم میشود این است که اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیتی مشابه سرویس اشتراکی سوپر فالوی توییتر است. هنگامی که کاربران به دنبال مشاهده قابلیت استوری انحصاری هستند اینستاگرام به آنها اعلام میکند تنها اعضا میتوانند محتوا را مشاهده کنند. همزمان اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا را تشویق میکند استوریهای انحصاری را در هایلایت ذخیره کنند تا کاربرانی که میخواهند مشترک آنها شوند بدانند قرار است چه محتوای انحصاری را مشاهده کنند.
بر اساس گزارش انگجت، این اسکرین شاتها نشان میدهند اینستاگرام چگونه در تلاش برای جلب تولیدکنندگان محتوا برای ماندن در این پلتفرم است و برای این منظور اهمیتی ندارد که از قابلیتهای مشابه رقیبانش کپی برداری کند. فیس بوک و اینستاگرام در گذشته بارها از قابلیتهای عرضه شده در پلتفرمهای رقیب کپی برداری کرده اند.