تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

کنایه خلیل‌زاده به استقلالی‌ها

مداقع سابق قرمز‌ها می‌گوید بعضی از بازیکنان می‌خواهند فشار را از روی خودشان بردارند.

اقتصاد۲۴- پرسپولیسی‌ها همچنان درگیر اتهامات از سوی بعضی بازیکنان و مربیان لیگی هستند. اینکه وزیر پرسپولیس و نگاه خاصی به آن‌ها دارد. شجاع خلیل زاده مدافع سابق قرمز‌ها در واکنش به این بحث‌ها به ورزش سه می‌گوید: «من در پرسپولیس بودم و صادقانه می‌گویم. من یک فوتبالیست هستم و تیم رقیبم موفق می‌شود نباید آن را زیر سوال ببرم. بعضی از بازیکنان می‌خواهند خودشان را از زیر فشار هواداران نجات دهند و این حرف‌ها را می‌زنند. من همیشه این حرف را زدم و در پرسپولیس هم آن را گفته بودم.

داوری و اشتباه و نفع و ضرر برای همه تیم‌ها هست. همین بازی پرسپولیس اشتباه داوری بوده. اما اینکه موفقیت و زحمت تیمی را زیر سوال ببرید این کاملا مسخره است و این حرف‌ها برای این است که خودشان را از زیر فشار هواداران خارج کنند. زمان آقای برانکو ما کلا ۱۰ بازیکن بودیم و قهرمان شدیم. دو بار در فینال آسیا حاضر شده و داوری بوده؟ با این حرف‌ها هواداران خودشان را گول می‌زنند. پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم در این خصوص است. حق تیمی که دو بار در فینال آسیا حضور داشته این است که بازیکنانش الان مشکل مالی داشته باشند؟


بیشتر بخوانید: دردسر‌های نویدکیا برای رقابت با پرسپولیس


۴ بار پیاپی قهرمان ایران شده و باشگاه نتواند پاداش بازیکنان را پرداخت کند؟ بازیکنانش خیلی کمتر از دیگر تیم‌ها قرارداد بسته باشند و کمتر هم درصد دریافتی داشته باشند؟ باشگاه چرا باید با این همه مقام بدهی داشته باشد؟ حق این باشگاه این است که بازیکنانش به خاطر مسائل مالی و مشکلات مالی بروند؟ سرمربی‌اش به خاطر عدم پرداخت مالی برود؟ فوتبال حرفه‌ای است و بدون پول مگر می‌شود زندگی کرد؟ می‌آیند به من می‌گویند داداش تو به خاطر پول رفتی. خب برادر من به تو ۱۰۰ بیشتر بدهند شغلت را عوض نمی‌کنی؟ پول نمی‌دهند و بی احترامی می‌کنند و چه انتظاری داشتید؟»

منبع: تسنیم
ارسال نظر