تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

عکس های لورفته از ماشین میلیاردی و ثروت احسان علیخانی!

عکس دیده نشده از ماشین لاکچری و زندگی احسان علیخانی منتشر شده است.

اقتصاد۲۴- احسان علیخانی از مجریان و هنرمندان معروف کشور عزیزمان ایران است. احسان علیخانی در مجری معروف فرزند طلاق است و پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند. احسان علیخانی طرفدار بسیاری در بین مردم ایران دارد و تاکنون توانسته محبوبیت و شهرت زیادی را به دست بیاورد. احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.


علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن


احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

ماه عسل نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال ۹۲ اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال ۹۳ تکرار شد.

منبع: رکنا
ارسال نظر