تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از اسکله مسافری شهید ذاکری قشم تاکید کرد:

ضرورت برخورد مناسب و ارائه مطلوب خدمات به مسافران در اسکله‌های مسافری قشم

علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بطور سرزده از بخش‌های مختلف اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بازدید و مسائل و مشکلات هریک از این بخش‌ها را از نزدیک بررسی و برای حل آن‌ها دستورات لازم به مسئولان ذیربط صادر کرد.

اقتصاد۲۴- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید‌ها از سالن ورودی انتظار مسافر، سالن انتظار خروجی، سالن گمرک، باجه فروش بلیت، راهروی ۲ و ۳ خروجی مسافر، غرفه‌های داخل سالن ها، گیت دستگاه‌های کش لیست بلیت مسافر، محوطه اسکله، نمازخانه و... دیدن کرد و در هرکدام از این بخش‌ها با مسئولان و متصدیان مربوطه گفتگو کرد.

براساس این گزارش علی درویش پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دراثنای این بازدید‌ها با جمعی از پرسنل این اسکله که خواسته‌ها و پیشنهاداتی داشتند بطور جداگانه دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات ان‌ها دستوراتی به مسئولان ذیربط صادر کرد.


بیشتر بخوانید: تعداد موسسه‌های فرهنگی هنری تک منظوره قشم ۳۲ عددی شد


برخورد مناسب با مسافران و ارائه مطلوب خدمات به مسافران از مهم‌ترین توصیه‌های علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مدیران و مسئولان ذیربط در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بود که در این بازدید مورد تاکید وی قرار گرفت.

علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدید امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و یاسر روزپیکر مدیر بندر مسافری شهید ذاکری سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می‌کردند.

گفتنی است در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم افزون بر ۴۰ شناور روزانه بطور متوسط مجموعا چهارهزار مسافر را بین قشم – بندرعباس، قشم – جزیره هرمز و قشم – جزیره لارک به صورت رفت و برگشت جابجا می‌کنند.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر