اقتصاد۲۴- این کمپ در راستای تقویت دستگاههای تولید محتوا در بخشهای خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب به بازار کار برگزار میشود.
در این طرح ابتدا با آموزش مسائل مربوط به فناوریهای نوظهور و تولید محتوا، این فرایند سه ماهه باهدف اکوسیستم و مباحث مربوط به حوزه تولید محتوا و توسعه صنایع دانش بنیان و خلاق به دانشجویان معرفی گردد.
بیشتر بخوانید: مرمت و احیاء عکاسخانه « ژرژ یونانی» با کاربری رستوران – موزه
با توجه به بازار کار مناسب این حوزه میتوان جرقهای موثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کرد تا این رشته را نیز امتحان کرده و در صورت علاقه به بازارهای مختلف آن جذب شوند.
در ادامه با توجه به اینکه هم اکنون یک بازار کار فعال برای حوزه “مدیریت شبکههای مجازی” وجود دارد این مهارت به صورت کامل طی سه ماه به مهارت آموزان آموخته میشود و سپس برگزیدگان در اروندتک و شرکتهای همکار این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.
گفتنی است این کمپ تخصصی شامل ۱۵ کارگاه بوده و توسط مدرسین با تجربه و بنام کشوری تدریس خواهند شد که ۱۱ کارگاه به صورت مجازی و ۴ کارگاه به صورت حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن همایشهای سازمان منطقه آزاد برگزار خواهد شد.
مهلت ثبت نام در این کمپ تا ۲۵ تیر ماه است و علاقهمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی https://arvandt.com/ مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، سرفصلهای کارگاه کمپ به شرح زیر است:
۱ ٫ شناخت شبکههای اجتماعی
۲ ٫ انواع محتوای شبکههای اجتماعی
۳ ٫ تولید محتوا متنی
۴ ٫ نحوه نگارش تقویم محتوا
۵ ٫ تولید محتوا صوتی و تصویری
۶ ٫ معرفی ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی
۷ ٫ بازه زمانی انتشار محتوا
۸ ٫ استراتژی و بازاریابی محتوا
۹ ٫ برندینگ در شبکههای اجتماعی
۱۰ ٫ اصول تبلیغات در شبکههای اجتماعی
۱۱ ٫ ارتباط با مشتریان CRM
۱۲ ٫ نحوه برگزاری کمپین، جشنواره و مسابقه
۱۳ ٫ نحوه کسب درآمد از شبکههای اجتماعی
۱۴ ٫ رفتارشناسی مشتریان
۱۵ ٫ اینفلوئنسر مارکتینگ و جمع بندی