تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۰
در راستای سرعت بخشیدن به اطلاع‌رسانی صورت گرفت:

ارتقای سطح فرهنگ و جامعه پذیری سیاسی با مشارکت جمعی در فضای مجازی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مشارکت سیاسی و ارتقای فرهنگ جامعه پذیری را به عنوان دو مولفه مشارکت جمعی در فضای مجازی و سرعت بخشیدن به مطالبات مردمی عنوان کرد.

اقتصاد۲۴- جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی صمیمانه با فعالان فضای مجازی در جزیره کیش بر اهمیت نقش موثر مشارکت جمعی از جمله اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و سرعت بخشیدن به پاسخگویی مطالبات به حق عموم مردم تاکید کرد.

آهنگران در ادامه سخنان خود بر نقش مهم فعالان فضای مجازی در راستای اجتماعی شدن و سطوح بالاتری از جامعه پذیری اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد ایدئولوژی و رفتار‌های نو زمینه ساز تسریع در پاسخگویی به موقع مطالبات آحاد جامعه است.


بیشتر بخوانید: امضای تفاهم نامه همکاری با هدف تحقق دیپلماسی ورزشی در کیش


وی اطلاع رسانی به موقع، افزایش تعاملات و همکاری رسانه‌ها به ویژه دستگاه‌های اجرایی را راه کار مهمی برای برون رفت از مشکلات پیش رو برشمرد.

همچنین در ادامه این نشست صمیمانه تعدادی از کارشناسان امور اقتصادی و فعالان فضای مجازی با ارائه پیشنهاد‌ها و راه کار‌های موثر برای حل مشکلات عدیده‌ای که عموم مردم با آن مواجه شدند مورد اهتمام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت و دستورات لازم به منظور بررسی و حل موضوعات مطرح شده صادر شد.

افزایش قیمت‌ها و انواع خدمات گردشگری، مرمت و نوسازی مدارس، افزایش اجاره مسکن، حقوق و مزایا معلمان، افزایش نرخ بلیط هواپیما برای کیشوندان، ارائه خدمات پستی، حضور مستمر پزشکان از جمله پزشک متخصص ریه در بیمارستان و ارائه خدمات ویژه با کارت کیشوندی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

شایان ذکر است سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تعدادی از فعالان فضای مجازی جزیره حضور داشتند.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر