تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

دردسر‌های بیشتر پلیس در زمان قطعی برق

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه خاموشی‌های اخیر زحمت پلیس را در بحث انضباط ترافیکی و مسائل انتظامی بیش‌تر کرده است، گفت: بحمدالله از لحاظ امنیتی مشکلی نداریم.

اقتصاد۲۴- سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص معضل قطع برق، خاموشی چراغ‌های راهنمایی و تأثیری که این موضوع بر ترافیک و امنیت شهر می‌گذارد اظهار داشت: خاموشی‌های به وجود آمده زحمت پلیس را در بحث انضباط ترافیکی و مسائل انتظامی و موضوعات مختلفی از این قبیل بیشتر کرده است.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش دیگری در خصوص تاثیر خاموشی بر مسائل امنیتی پایتخت تصریح کرد: از لحاظ امنیتی مشکلی نداریم چرا که ما از قبل از اطلاع داشتیم که قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد بنابراین پیش بینی کامل را کرده بودیم.


بیشتر بخوانید: همه راه‌های عبور از ساعت‌های خاموشی


وی از به‌کارگیری ماموران یگان امداد و مأموران انتظامی برای کمک به پلیس راهور و استقرار در تقاطع‌های مهم خبر داد و گفت: با توجه به خاموشی چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های مهم و پر ترافیک که بر روی ترافیک سطح شهر تاثیر می‌گذارند ماموران سایر رده‌ها به کمک پلیس راهور آمده و در این تقاطع‌ها مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که تلاش و فعالیت ماموران پلیس چه در شب و چه در روز بیش از پیش افزایش یافته است در خصوص جداسازی برق چراغ‌های راهنمایی از شبکه برق محلات گفت: با دوستان در شهرداری در این مورد صحبت کردیم که برای برق چراغ راهنمایی فکری کنندکه یا به صورت برق اضطراری یا به صورت برق خورشیدی مشکل را حل کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر