تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

رکورد گلر استقلال خراب شد

گل دقیقه ۹۳ تیم تراکتور به استقلال باعث شد پنجمین کلین شیت پیاپی سید حسین حسینی با استقلال اتفاق نیفتاده و دروازه او بعد از ۵۲۵ دقیقه باز شود.

اقتصاد۲۴- تیم فوتبال استقلال که چند هفته‌ای است نتایج خوبی می‌گیرد، شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر توانست تراکتور تبریز را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. استقلال در حالی در این دیدار گل خورد که ۹۰ دقیقه بازی به اتمام رسیده بود و این دیدار در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده قرار داشت.

گلی که آبی پوشان در دقیقه ۳+۹۰ دریافت کردند، باعث شد تا روند کلین شیت‌های سید حسین حسینی در این تیم قطع شود. حسینی در ۴ دیدار اخیر تیمش درخشش خیره کننده‌ای داشت و توانسته بود ۴ کلین شیت پیاپی ثبت کند که گل دقیقه ۹۳ دیشب نوار این کلین شیت‌ها را قطع کرد.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال علیه میثاقی!


آخرین باری که حسینی قبل از دیدار با تراکتور گل خورده بود، هفته پانزدهم و دیدار مقابل مس رفسنجان بود که در دقیقه ۱۵ آن بازی دروازه وی باز شد. با احتساب ۷۵ دقیقه آن بازی و ۵ وقت ۹۰ دقیقه‌ای، سنگربان آبی پوشان ۵۲۵ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود که این روند در دقیقه ۹۳ دیدار مقابل تراکتور قطع شد.

دیدار آبی پوشان و تراکتور پنجمین حضور پی در پی حسینی در ترکیب ثابت و طولانی‌ترین میزان حضور وی در هفته‌های متمادی در این فصل بود.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر