تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۰
امروز صورت گرفت:

قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مشارکت قابل تحسین آحاد جامعه در مصرف بهینه انرژی

جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی از مشارکت و استقبال عمومی در مصرف بهینه آب و برق این منطقه قدر دانی کرد.

اقتصاد۲۴- در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به ساکنان کیش، همکاران پر تلاش شرکت آب و برق، بازاریان و نهاد‌های دولتی و غیر دلتی آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

بر خود فرض می‌دانم از فداکاری و اهتمام بلند همکاران عزیزم در تامین برق و آب جزیره زیبای کیش به ویژه در این روز‌های داغ و توان فرسا؛ صمیمانه قدردانی کنم.

اجازه می‌خواهم این خدمت را مقدس بدانم و عبادت بخوانم، چون مهم‌ترین خدمت به خلق خداست.


بیشتر بخوانید: رعایت دقیق ضوابط بهداشتی راه کار موثر برای پیشگیری از گسترش شیوع موج پنجم کرونا


خدا را شکر از یک سو، با همراهی جامعه بازاریان و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و مدنی و مذهبی و صدا و سیمای مرکز کیش و سایر رسانه‌ها و پذیرش دعوت به صرفه جویی و از دیگر سو، همکاری پیش از گذشته نیروگاه ماهتاب با شرکت آب و برق که با توجه به نشست اخیر از صبح شنبه نوزدهم تیرماه؛ جلوه بهتری یافته و عملیاتی می‌شود، می‌توانیم امیدوار باشیم به رغم همه مشکلات و کاستی ها، فصل سوزان را با گرمای توان افزای همدلی‌ها و همراهی‌های همیشگی و با خاطره‌ای خوش و دل انگیز، پشت سر بگذاریم.

به اتفاق کیشوندان عزیز به همه همکاران عزیز و دوست داشتنی ام در شبکه‌های آب و برق جزیره، دست مریزاد می‌گویم و برای یکایک این عزیزان بهترین پاداش‌های الهی را آرزو می‌کنم.

شاد باشید و نیک فرجام؛

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر