تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش کاربران به قبض برق ۴ میلیونی علی کریمی +عکس

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران تصویری از قبض برقش منتشر کرد.

اقتصاد۲۴- علی کریمی تصویری از قبض برق خانه خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از اینکه با توجه به قطع و وصل شدن برق و خاموشی‌ها برایش قبض برق امده و اخطار هم داده شده است گلایه کرد.

اما نکته‌ای که توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد مبلغ قبض برق خانه علی کریمی بود که برای یک ماه ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان صادر شده است!

بسیاری از کاربران در کامنت‌هایی زیر پست علی کریمی سوال پرسیدند آیا در خانه ماینر دارید و در حال استخراج بیت کوین هستید؟! چرا اینقد مبلغ قبض خانه شما زیاد است!

برخی دیگر از کاربران نیز این اتفاق را دستمایه طنز قرار دادند و از اینکه علی کریمی در خانه چه میکند که مبلغ قبض برقش زیاد است متعجب شده اند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
آیا نباید توضیح بدن که چکار میکنن که این مبلغ برق مصرف کردن اگر نه مصرف خانگی نباید در این حد باشد؟؟؟؟
میثم
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
داداشا آبجیا منزل علی کریمی ویلای می باشد صد متری که نیست البته خونه من صد متریه دویستو شصد هزار اومده بیظار هم از انرژی خورشید استفاده میکنیم پنجره بازه در ضمن نوش جون داش علی هر کاری میکنه زحمت کشیده حالا استفاده میکنه خدا رفتگان شما هم بیامرزه
ناشناس
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
١۰ تاکولر گازی تو خونش داره
مشیری
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
امثال علی کریمی ها زیاد هستند ، فقط دود مصرف بیش از حد به چشم ما قشر کارگر و کارمند و حقوق بگیر میرود ، نهایت پول برق ما هشتاد هزار تومان می‌باشد ( برق مشترک و برق واحد مسکونی ) که اونم مدام بهمون میگن صرفه جویی کنید ، ایکاش الباقی پر مصرف ها هم مبلغ و برخی کیلو وات مصرفی رو اعلام می‌کردند ( نرخ ها هم متفاوت هست ، همه یه مبلغ محاسبه نمیشود )
ارسال نظر