تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی موفقیت قشم برای تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یکپارچگی کارکردی بین مسوولان سازمانی و شهرستان در کنار همراهی مردم، رکن اصلی موفقیت قشم برای تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور است.

اقتصاد۲۴- علی درویش پور در دیدار با امام جمعه شهر سوزا، شهردار، اعضای شورای اسلامی و معتمدان این شهر که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان همراه بود، ضمن گوش سپردن به نقطه نظرات مردم و مسوولان این شهر گفت: اولویت اصلی ما، تکریم مردم و ساکنان قشم به عنوان صاحبان اصلی جزیره است.
درویش پور همکاری تک تک مردم، اعم از مسئول و قشموند را عامل اصلی توسعه جزیره دانست و افزود: برای تحقق توسعه این منطقه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری، همه مسوول هستند.


بیشتر بخوانید: آغاز طرح فوریتی یک‌ماهه نگهداشت خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی و عمرانی شهر قشم


وی با تاکید بر این نکته که هر روستای قشم قابلیت تبدیل شدن به یک ظرفیت گردشگری و معرفی در سطح ایران و جهان را دارد، گفت: اقتصاد دریامحور نیز یکی از ظرفیت‌های این جزیره است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و پتانسیل ارزشمندی جهت اشتغالزایی، گردشگری و ارزآوری می‌باشد.
گفتنی است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از ظرفیت‌های روستای دیرستان و شهر سوزا بازدید کرد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر