تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۰
امروز صورت گرفت:

صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۹۹ کیش ایر تصویب شد

در نشست مجمع عمومی سالیانه شرکت هواپیمایی کیش، گزارش عملکرد و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۹ مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

اقتصاد۲۴- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام کیش ایر مربوط به سال مالی منتهی به ۹۹ با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، کاپیتان ابراهیم سیه جانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کیش ایر اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی و نمایندگان سازمان حسابرسی و خصوصی سازی برگزار شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در هواپیمایی کیش گفت: بازگشت دو هواپیمای زمینگیر شده شرکت آن هم توسط نیرو‌های داخلی، نشان از عزم بالای تیم جدید برای توسعه فعالیت‌های شرکت دارد که شایسته تقدیر است و امیدواریم با همین ترتیب ادامه پیدا کند.


بیشتر بخوانید: پیدایش کشند قرمز یا شکوفایی جلبکی در سواحل شرقی و جنوبی جزیره کیش


حمیدرضا مومنی با اشاره بر ضرورت توسعه ناوگان شرکت بر امکان تامین سرمایه لازم از طریق بازار‌های مالی تاکید کرد.

در این نشست گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس قانونی سازمان حسابرسی قرائت شد، سپس صورت‌های مالی حسابرسی شده توسط حجت اله نجاری عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی کیش ایر ارائه شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد هیأت مدیره در سال گذشته و برنامه‌های آتی شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست قرائت شد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر