تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
قاسم سلیمانی دشتکی خبر داد:

تلاش دولت در جهت تسهیل چالش‌های شهرک‌های صنعتی

استاندار خوزستان، گفت: دولت تلاش دارد امور و چالش‌های شهرک‌های صنعتی در جهت توسعه و کارآفرینی را تسهیل نماید تا واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل، وارد چرخه تولید شوند.

اقتصاد۲۴-  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست تسهیل موانع تولید با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا می‌بایست قوانین را اصلاح کنیم و در صورت عدم کار ساز بودن قوانین، می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، گام برداریم.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: مدیران خوزستانی به منظور ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، گره‌گشای کارآفرینان و تولیدکنندگان باشند نه اینکه خودشان گره‌ای سر راهشان ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری ۴۰۳ هزار میلیارد تومانی مناطق آزاد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم


وی هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها را رونق تولید عنوان که با مانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد و افزود: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات این ستاد، شکایت کند.

استاندار خوزستان اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل را الزامی دانست و افزود: بانک‌ها می‌بایست به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحد‌های تولیدی باشیم.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر