تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
نریمان خبر داد:

جلسه هماهنگی ارزیابی شهر سالم جلفا برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای برنامه ارزیابی شهر سالم جلفا با حضور شورای راهبردی و دستگاه‌های اجرایی همکار در پیاده سازی پروژه شهرسالم برگزار شد.

اقتصاد۲۴- در این جلسه که با حضور اعضای شورای راهبردی و دستگاه‌های اجرایی همکار در پیاده سازی پروژه شهرسالم برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد نیز با تاکید بر اینکه جلفا در کنار شهر سهند تنها شهر ایمن و سالم کشور می‌باشد گفت: انتخاب جلفا به عنوان شهر ایمن و سالم بسیار پراهمیت و غرورآفرین می‌باشد، اما آنچه مهم‌تر و ارزشمندتر است ماندگاری و پایداری در این عرصه است و در این راستا باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا مطابق الگو‌های تعریف شده پیش برویم و در این راه ماندگار باشیم.

محسن نریمان افزود: بسیاری از شاخص‌های تعریف شده در تحقق شهر ایمن و سالم زیربنایی و اساسی است، ولی از نگاه مردم کار‌های ملموس و بصری و فیزیکی بیشتر نمود دارند، اما در حوزه سلامت می‌بایستی به شاخص‌هایی که ظهور و بروزشان برای مردم حائز اهمیت باشد بیشتر توجه کنیم.


بیشتر بخوانید: انتخاب ارس بعنوان مرکز لجستیک مرزی کشور


گفتنی است؛ در ادامه یوسف داداش زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیوستن جلفا به شبکه جهانی شهر سالم و جامعه ایمن را ارائه نمود.
همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو شورای راهبردی «جلفا شهر سالم» آخرین اقدامات انجام یافته را ارائه کردند.

منبع: فرینا
ارسال نظر