تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۰
آذری جهرمی در مراسم رونمایی از تمبر اربعین:

فضای مجازی ظرفیت بی نظیری برای ترویج پیام اربعین است

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تمبر یادبود اربعین حسینی در حالی رونمایی شد که بخش فرهنگی ستاد اربعین تیمی کارآمد از نظر فناوری و دانش و محتواست که ظرفیت بسیار مناسبی را برای ترویج معارف اربعین دارد.

اقتصاد ۲۴- محمدجواد آذری جهرمی در مراسم رونمایی از تمبر یادبود اربعین حسینی (ع) که در سازمان حج و زیارت و با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و رییس و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد با اشاره به مراسم حج و اعمال و رفتاری که باید در ایام حج داشته باشیم، اربعین حسینی را مکمل حرکت حج ابراهیمی عنوان کرد.

آذری جهرمی تصریح کرد: باید با ترویج معارف حسینی پیام و مفهوم حرکت امام حسین را درک کنیم.

وزیر ارتباطات در بخش دیگر از سخنان خود به شرایط کرونایی کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل این شرایط شاید امکان حضور گسترده مردم در اربعین وجود نداشته باشد، اما می‌توانیم از ظرفیت بی‌نظیر فضای مجازی برای ترویج پیام اربعین استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه از طریق این فضا احساس، مفهوم، دلدادگی و پیام را می‌توانیم به اشتراک بگذاریم، افزود: هنر و زاویه‌های ریز بین آن می‌تواند به صورت کوتاه و گزیده این پیام ارزشمند را منتقل کند.

آذری جهرمی بخش فرهنگی ستاد اربعین را تیمی کارآمد معرفی کرد که از نظر فناوری و دانش و محتوا ظرفیت بسیار مناسبی را برای ترویج معارف اربعین دارا است.

وزیر ارتباطات همچنین تمبر یادبود اربعین حسینی را نمادی از حرکت مردم ایران و ارادت و علاقه آنان در جاذبه حسینی عنوان کرد.

بر اساس همین گزارش، در پایان این مراسم تمبر یادبود اربعین حسینی (ع) رونمایی شد.

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارسال نظر