تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

بورس امروز تعطیل است

در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

اقتصاد ۲۴- در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

روز گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود و بدین ترتیب اولین روز فعالیت بورس پس از تعطیلات روز دوشنبه هفته آینده یعنی سوم مرداد ماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: چرا بورس در یک ماه گذشته رشد کرد؟


روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت هم در این باره خبر داد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

سارا علی‌یاری مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد تعطیلی بورس منوط به تعطیلی بانک‌ها است و اگر بانک‌ها تعطیل شوند بورس هم تعطیل می‌شود.

در این باره دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خبرداد: بانک‌ها و اصناف هم در تهران و البرز به‌مدت شش روز تعطیل خواهند بود. پس بنابراین بورس در این ۶ روز تعطیل خواهد بود.

ارسال نظر