تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قالیباف: پاسخی برای سومدیریت در خوزستان ندارم

رئیس مجلس گفت: با مقایسه شرایط استان در زمان جنگ و شرایط کنونی نسبت به کم کاری ها و سوء مدیریت‌هایی که در خوزستان انجام شده به عنوان یک انقلابی هیچ پاسخی برای مردم استان ندارم.

اقتصاد ۲۴- مهم نیست که من چه مسئولیتی دارم، حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم تا مسئله‌ای حل شود. اگر فردی بخواهد در برابر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، مقابل او می ایستم.

حداقل در بحث تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان که سازمان برنامه باید به این مناطق اختصاص می‌داد، سازمان برنامه و وزارت نفت کوتاهی کردند، در حالی که این مسئله با پیگیری به راحتی قابل حل و فصل بود.


بیشتر بخوانید: آخرین خبرها از اعتراضات در ایذه خوزستان و وضعیت بازداشت شدگان


از شهریور سال گذشته می‌دانستیم که ۷۴۰ روستای خوزستان دچار تنش و بحران آب هستند اما با برنامه‌ریزی درست می‌توانستیم تا تابستان امسال با کمترین هزینه، بسیاری از این مشکلات را برطرف کنیم، ولی امروز با هزینه‌ای دوچندان باید این بحران را حل کنیم.

با مقایسه شرایط استان در زمان جنگ و شرایط کنونی نسبت به کم‌کاری‌ها و سوء‌مدیریت‌هایی که در خوزستان انجام شده به عنوان یک انقلابی هیچ پاسخی برای مردم استان ندارم.

منبع: فارس
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
لازم نیست کفش کسی را واکس بزنید پولهایی که دزدیدید با منافع نامشروع حاصل از آن پولها را به مردم برگردانید از ظلم و ستم هایی که بر مردم ایران روا داشتید توبه کنید
ارسال نظر