تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
اخیراً انجام شد؛

اصلاح مصوبه نحوه ماموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی

مصوبه نحوه ماموریت کارمندان دستگاه های اجرایی به سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی با هدف تأمین نظر و رفع ایراد اصلاح شد.

اقتصاد۲۴- هیات وزیران با هدف تأمین نظر و رفع ایراد هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درخصوص مصوبه نحوه مأموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، مصوبه مربوط را اصلاح کرد.

بر این اساس، مأموریت کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به سازمان‌های مناطق آزاد تجاری‏ ـ صنعتی، بدون حفظ پست سازمانی و با دریافت حقوق و مزایا بر اساس سطح پست سازمانی مورد تصدی سازمان مقصد از محل اعتبار سازمان‌های یاد شده و مطابق قانون حاکم بر نظام پرداخت دستگاه مبدأ، مجاز است.


بیشتر بخوانید: حمایت سازمان جهانی مناطق آزاد از فعالان مناطق آزاد ایران در بازار‌های جهانی و محلی


همچنین در این جلسه «آیین نامه اجرایی تشویق به مشارکت برای حمایت از تجمیع و تقویت توانمندی‌های شرکت ها»، «برنامه ویژه ارتقای سطح برخورداری عشایر از خدمات بهداشتی و درمانی، بیمه‌ها و خدمات حمایتی»، «تصمیم گیری درخصوص تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت»، همچنین موافقت با «اصلاح مصوبه اجرای آزادراه لامرد ـ پارسیان»، «مجوز دولت به برگزاری مجازی پنجمین گردهمایی بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس در سال ۱۴۰۰» و «اصلاح موادی از اساسنامه صندوق ضمانت سپرده‌ها و آیین نامه میزان و نحوه دریافت حق عضویت در آن» از دیگر مواردی بود که در نشست امروز به تصویب هیات وزیران رسید.

منبع: فرینا
ارسال نظر