تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

استایل جدید علی کریمی

علی کریمی به تازگی این عکس را در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت.

اقتصاد ۲۴ - علی کریمی متاهل و دارای دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما است. کریمی به تازگی این عکس را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

خانواده علی کریمی

خانواده او اهل روستای پاشاکی از توابع سیاهکل هستند. فعالیت مورد علاقه اش والیبال ساحلی است. در کرج پیتزا فروشی دارد. بسیار انسان خونسردی است که به قول فردوسی پور بعضی اوقات این خونسردی هایش روی اعصاب آدم می‌رود. پس از شکست تلخ تیم پرسپولیس برابر سپاهان نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد.

ازدواج علی کریمی

علی کریمی در سال ۱۳۷۸ زمانی که تنها ۲۱ سال سن داشت با سحر داوری ازدواج کرد. آن‌ها دارای دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما هستند.

علی کریمی سابقه بازی در باشگاه‌های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر، بایرن مونیخ، استیل آذین و شالکه آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.

آغاز فوتبال حرفه‌ای

او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد، سپس به نوجوانان سایپا پیوست و بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد. علی کریمی در سال ۱۳۷۷ به پرسپولیس پیوست و توانست دو سال پیاپی در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ لیگ آزادگان را فتح کند. علی کریمی در سال ۲۱۱۱ به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل ۲۱۱۱-۲۱۱۲ فتح کند. کریمی در سال ۲۱۱۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند.

ارسال نظر