تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
درویش پور مطرح کرد:

همکاری و تعامل سازمان‌های مختلف عامل ایجاد توسعه پایدار در قشم

درویش پور بر لزوم همکاری و تعامل میان بخش‌ها و نهاد‌های مختلف جهت افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار تاکید کرد.


اقتصاد۲۴- علی درویش پور در دیدار با سرهنگ حجت امیری کیا، بیان کرد: خوشبختانه امروز قشم بواسطه وجود فضای همدلی و وحدت، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: حفظ همدلی و امنیت موجود جهت ایجاد رونق اقتصادی، تشویق سرمایه گذاران برای حضور در جزیره و توسعه صنعت گردشگری تنها با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان سازمان ها، نهادها، بخش ها، فعالان حوزه‌های مختلف و جامعه محلی ادامه می‌یابد.


بیشتر بخوانید : رفع تصرف ۹۶۰ مترمربع اراضی خالصه دولتی در روستای تورگان قشم


 سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی می‌تواند موجب تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی گردد.

درویش پور در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم جهت همکاری و همراهی با مجموعه سپاه در اجرای برنامه‌های مختلف، تاکید کرد: توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی ایجاد و حفظ می‌شود و با آسیب شناسی به موقع و حل مشکلات می‌توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه پاسداران قشم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی و تعامل سازنده میان این نهاد و سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم آسیب شناسی دقیق معضلات اجتماعی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت آگاهی بخشی تاکید کرد.

وی همچنین همراهی و فضای وحدت شکل گرفته در جزیره قشم را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در راستای استقبال گردشگران و حضور اقتصادی در جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار قلمداد کرد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر