تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

پاسخ غول المپیک به خبرنگار ایران

نشست خبری مدال‌آوران دسته فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد.

اقتصاد۲۴- نشست خبری مدال آوران فوق سنگین وزنه برداری المپیک توکیو برگزار شد. لاشا تالاخادزه گرجستانی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه راز قدرت خارق العاده او و رکورد‌های فوق العاده‌ای که به ثبت می‌رساند چیست، گفت: من تمریناتم را انجام می‌دهم به صحبت‌های مربیانم گوش می‌دهم و در مسیری که برای من تعیین شده قدم برمی دارم و هیچ کار دیگری غیر از آن انجام نمی‌دهم و هیچ چیز پیچیده دیگری وجود ندارد.

لاشا تالاخادزه در پاسخ به این پرسش که با طلای المپیک توکیو راضی شده است یا خیر، گفت: خیر، من همچنان تمریناتم را ادامه می‌دهم و برای المپیک پاریس و خود را برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ آماده می‌کنم.


بیشتر بخوانید: فیلم/ لحظه شکسته شدن رکورد المپیک توسط غول گرجستانی


همچنین علی داودی در نشست خبری در مورد اینکه تصور می‌کردید در سن ۲۲ سالگی اولین مدال المپیک خود را بگیرید، گفت: خدا را شکر به مدال المپیک رسیدم. بله هر ورزشکاری که وارد ورزش قهرمانی می‌شود، مدال المپیک می‌خواهد و هدف من هم این بود به مدال المپیک برسم و خوشحالم مردم کشورم برای چند لحظه خوشحال شدند.

داودی در پاسخ به این پرسش که چرا وزنه برداری باید در المپیک باشد، تاکید کرد: وزنه برداری رشته‌ای است که طرفدار زیادی دارد. در المپیک پاریس که هست، اما امیدوارم بعد از آن هم باشد، چون یکی از جذاب‌ترین رشته‌ها است و امیدوارم در المپیک باقی بماند. وزنه برداری در ایران طرفداران زیادی دارد. متاسفانه در این المپیک دو سهمیه داشتیم و خیلی از ورزشکاران ما حضور نداشتند و اگر وزنه برداری در المپیک باقی بماند برای کاروان ایران و وزنه برداران ایران خوب است.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر