تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

کدام نماد‌ها امروز ۱۸ مرداد بیشتر معامله شدند؟

امروز بازار سهام با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با چهار هزار واحد مثبت و ۰٫۲۹ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت.

اقتصاد ۲۴ - امروز بازار سهام با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با چهار هزار واحد مثبت و ۰٫۲۹ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت. امروز شاخص هم‌وزن هم با دو هزار واحد مثبت و ۰٫۵۰ درصد رشد در محدوده ۴۰۹ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز در نیم ساعت ابتدایی معاملات به ۸۳۶ میلیارد تومان رسید.

بر خلاف دیروز که بازار با عرضه نماد‌های شاخص‌ساز رو به رو شده بود، اما امروز با شروعی متعادل و با گرایشات مثبت کار خود را آغاز کرده است.

بر اساس نقشه بازار امروز بیشتر گروه‌های بورسی سبزپوش شدند. البته گروه بانکی و سرمایه‌گذاری امروز یک دست منفی هستند.


بیشتر بخوانید: خوش‌بینی به بورس با وعده‌های دولت جدید


همچنین دیروز بعد از انتشار خبر افزایش سرمایه فخوز این نماد معاملاتی با صف خرید همراه شده و روندی مثبت و متعادل را می‌گذراند. امروز دیگر نماد‌های گروه فلزات اساسی هم مثبت و سبزپوش هستند.

نماد‌های خودرویی هم چند روزی است که تحرکات منفی دارند و با عرضه رو به رو شدند. خودرو، خساپا و خنصیر از نماد‌های منفی این گروه هستند.

گروه نماد‌های شیمیایی هم با گرایش مثبت و متعادل همراه شدند. اما برخی از نماد‌های شگویا، آریا، تاپیکو، شارا و شفارس روندی منفی، اما متعادل را دارند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر