تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

علی سلیمانی درگذشت

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

اقتصاد۲۴- علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از اوایل مرداد نشانه‌های ابتلا به ویروس کرونا در او دیده شده بود و روز‌های اخیر را در بیمارستان به سر می‌برد، در پی وخامت حالش درگذشت.

مونا فرجاد، دیگر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انشتار پستی در صفحه اینستاگرامش در این خصوص نوشت: «علی سلیمانی عزیزم آسمانی شد. شرم بر شما باید، شرم بر شما باد. شرم بر هر کسی که مسئول این غم‌های ناتمام است.»

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر بود که در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد.

به گفته سیدجواد هاشمی، علی سلیمانی مشغول بازی در پروژه‌ای بوده که سه چهار نفر دیگر هم در آن پروژه درگیری ریه پیدا کردند.


ببینید: فیلم/ نوحه خوانی زیبای علی سلیمانی به زبان آذری


از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم‌های سینمایی، چون "بی‌پولی"، "نجات یافتگان"، "قارچ سمی"، "خاله سوسکه" و.. اشاره کرد و از جمله آثار تئاتری‌اش هم باید از کارگردانی و بازیگریش در دو اثر به نام «مردی در آینه» و «مکعب» نام برد.

علی سلیمانی در تئاتر‌های "خنکای ختم خاطره"، "چشم به راه میرغضب"، "عزیز مایی" و... هم به ایفای نقش پرداخته بود.

از جمله مجموعه‌های تلویزیونی این هنرمند می‌توان به "وضعیت سفید"، "پایتخت ۴"، " سقوط یک فرشته"، "داستان یک شهر" و... اشاره کرد.

سلیمانی در سریال "۸۷ متر" کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته است که قرار بود این روز‌ها روی آنتن باشد، اما به دلیل تمرکز روی حسینیه تلویزیونی، پخشِ این سریال به زمانی دیگر موکول شد.

ارسال نظر