تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

هشدار جالب سارا و نیکا به طرفدارانشان + عکس

واکنش سارا و نیکا دوقلو‌های سریال پایتخت به سوء استفاده از نامشان در شبکه‌های اجتماعی.

اقتصاد ۲۴- سارا و نیکا فرقانی بازیگران مشهور سریال پایتخت که فالوور‌های زیادی در اینستاگرام دارند اعلام کردند که در برنامه‌های جدید موبایلی مثل کلاب هوس فعالیتی ندارند و اکانت‌هایی که به اسم آن‌ها وجود دارد همگی فیک هستند.

این هشدار سارا و نیکا در صورتی انجام گرفته که در برخی برنامه‌های موبایلی عده‌ای ادعا می‌کنند که سارا یا نیکا هستند و می‌توانند در ازای دریافت مبلغی با آن‌ها تلفنی صحبت کنند!

سوء استفاده از محبوبیت سارا و نیکا پایتخت در برنامه کلاب هاوس + عکس

نیکا فرقانی در اینستاگرام خود اعلام کرد که در برنامه کلاب هاوس عضو نیستند و اکانت‌هایی که به نام آن‌ها ساخته شده فیک بوده و در جهت سوء استفاده از محبوبیت آنهاست.

سلام دوستان، امیدوارم حالتون خوب باشه، خواستم بگم که نه من نه سارا این برنامه رو نداریم و چند نفر به اسم ما اکانت ساختن و دارن به دیگران زنگ میزنن. چقدر زشته اینکار ...

با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشن جدیدی به نام «کلاب هاوس» (Club House) برخورد می‌کنید که در این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است.

ارسال نظر