تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
توسط مدیرکل بازرسی استان بوشهر صورت گرفت:

بازدید مدیرکل بازرسی استان از ۳ شرکت در منطقه ویژه بوشهر

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با همراهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از سه شرکت تولیدی در این منطقه بازدید کرد.

اقتصاد ۲۴-  اسحاق شهبازی با همراهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از شرکت‌های مجتمع صنعتی فورتکس، شرکت آذین پلاست آپادانا بوشهر و لیان رز مهر بازدید و مسائل و مشکلات این شرکت‌ها را بررسی کرد.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر در این بازدید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و اظهار داشت: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای رفع مشکلات آن‌ها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:  ظرفیتی کم‌نظیر در بوشهر / احداث سوله و سازه با بهترین کیفیت و قیمت



شهبازی افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری رفع کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل و همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این بازدید تاکید کرد: برخی از مشکلات صنایع با تعامل و همراهی دستگاه‌های مربوطه حل می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در راستای جهش تولید حداکثر همکاری را داشته باشند.

حسین نامور تاکید کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها است، همه باید برای رفع مشکلات حوزه تولید دست به دست هم دهند.

دریافت برخی مجوز‌ها برای تولید، رفع مشکلات بانکی و تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی از مهمترین خواسته‌های تولیدکنندگان بود.

منبع: فرینا
ارسال نظر