تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
در منطقه آزاد کیش صورت گرفت:

معارفه سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش عزت الله محمدی را به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

اقتصاد ۲۴- ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش صبح شنبه ۲۳ مرداد در جلسه معارفه که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبه هیات مدیره سازمان، علی عرب به عنوان معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منصوب شدند، بنابراین عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش معرفی می‌شوند.

آخوندی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی"اجرای پروژه‌های در دست اقدام، ارائه خدمات در بندر و فرودگاه" دچار مشکل نشویم، اظهار داشت: با انتصاب عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش فعالیت این مجموعه با همان روش و شیوه تعیین شده ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از علی عرب در زمان تصدی مسئولیت این شرکت و اقدامات ارزشمندی که در این حوزه انجام دادند تشکر و قدردانی کرد.

همچنین علی عرب معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اساسنامه مصوب شده "توسعه، اجرای زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی" را از وظایف مهم مدیریت راهبردی بنارد و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش برشمرد.

عرب در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و موانعی موجود از حداکثر ظرفیت‌های شرکت جهت ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در فرودگاه و بنادر که تنها مسیر ورود و خروج مسافران و گردشگران به جزیره است به کار گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: پیام درخواست جعفر آهنگران از وزیر پیشنهادی اقتصاد برای حمایت از تحقق سه اقدام مهم در کیش


وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های فرودگاهی و بنادر، اظهار داشت: بندر چارک با دریافت مجوز تجاری به مرز دریایی تبدیل شد و فرودگاه کیش نیز توانست گواهینامه بین المللی را دریافت کند و در کتاب aip به عنوان فرودگاه رسمی در سطح بین المللی شناخته شود.

به گفته عرب دریافت گواهینامه فرودگاهی یکی از اقدامات مهم این شرکت محسوب می‌شود که نشان دهنده ایمنی و برخورداری از استاندارد‌های لازم در تمام فعالیت‌های فرودگاه است.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص پروژه‌های در دست اقدام، گفت: فعالیت بخش‌های پروژه‌ای از ۴ پروژه به ۳۰ پروژه ارتقا یافت که بخشی از آن‌ها مطالعاتی و بخش زیادی نیز اجرایی است.

علی عرب افزود: تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسید و تعدادی نیز مراحل نهایی ساخت را سپری می‌کند.

عرب در رابطه با اقدامات توسعه و زیرساختی این شرکت، بیان داشت: در مجموع "فرودگاه، بنادر: چارک، کیش و صیادی" توسعه خیلی خوبی از نظر زیرساختی، تاسیسات و امکانات داشته و این روند همچنان ادامه دارد و فرصت‌های سرمایه گذاری نیز با مطالعات گسترده شناسایی شدند که با اجرای فراخوان عمومی تعدادی سرمایه گذار جذب شده و در حال عقد قرارداد و تعدادی هم در حال اجرای کار هستند.

عزت الله محمدی سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش در خصوص اقدامات زیر ساختی در حوزه‌های فرودگاه و بنادر و حجم سرمایه گذاری، اظهار داشت: اقداماتی که در این پروژه‌های انجام شده از اولویت‌های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش است.

محمدی با اشاره بر اهمیت درآمدی پایه و اساس فرصت‌های سرمایه گذاری، گفت: حوزه درآمد هزینه‌ای از موضوعات بسیار مهم این شرکت است و در این خصوص با برنامه ریزی مدون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر