تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
حسین گروسی خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه به باشگاه صنعت نفت آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: این سازمان ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال، به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اختصاص داد.

اقتصاد ۲۴ - حسین گروسی ضمن اعلام حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: این سازمان به عنوان حامی مالی باشگاه صنعت نفت آبادان، تفاهنامه مالی مربوط به سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ را پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشور با این باشگاه منعقد کرد.

وی با اشاره به انعقاد این تفاهمنامه، در روز‌های آینده از واریز مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان خبر داد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص این ردیف بودجه، تلاش دارد تا این تیم برای جذب بازیکن و آمادگی جهت حضور در لیگ برتر با مشکل مواجه نشود.


بیشتر بخوانید:  کاشت نخل در خیابان‌های منطقه آزاد اروند


سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه با ابراز تأسف از اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لحاظ مالی شرایط سختی را تجربه کرده است، اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به وظیفه ذاتی خود در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، تمام توان خود را در بخش پشتیبانی برای موفقیت این تیم محبوب به کار خواهد گرفت تا با جذب بازیکن و کیفی سازی باشگاه، شاهد پیروز‌های پرشکوه طلایی پوشان صنعت در آینده نزدیک باشیم.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر