تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

جدیدترین گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس معرفی شد

به نظر می‌رسد کار‌های انتقال علی نعمتی از پدیده به پرسپولیس به مشکل برخورده و پرسپولیس یک گزینه دیگر در پست دفاع رو کرده است.

اقتصاد۲۴ - رفتن محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و مسن‌تر شدن سیدجلال حسینی باعث شده تا یحیی گل محمدی برای خریدن دو مدافع میانی برای پرسپولیس اصرار کند. اتفاقا به همین دلیل بود که اولین خرید پرسپولیس در خط دفاعی صورت گرفت و علیرضا ابراهیمی مدافع فصل پیش گل گهر با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.

اگرچه به نظر می‌رسید بعد از خریدن ابراهیمی، مدافع دوم هم خیلی سریع قرارداد امضا خواهد کرد، ولی مشکلاتی ناخواسته، این مورد را به تعویق انداخته است. پرسپولیس امید زیادی داشت با علی نعمتی مدافع پدیده هم قرارداد ببندد و حتی این بازیکن در دفتر باشگاه هم حاضر شد، ولی مشکل اینجا است که نعمتی با پدیده قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه علاقه‌ای به صدور رضایتنامه اش ندارند.


بیشتر بخوانید:  اولین تمدیدی‌های پرسپولیس مشخص شدند


به غیر از علی نعمتی البته چند گزینه دیگر مدنظر یحیی گل محمدی قرار دارد: رضا اسدی، محمد دانشگر و عارف آقاسی. در این بین رضا اسدی مذاکره با پرسپولیس را رد کرده و فقط مانده محمد دانشگر و عارف آقاسی. اگرچه روز گذشته شایعه شد که اگر تا یکی دو روز دیگر، علی نعمتی نتواند رضایتنامه بگیرد پرسپولیس با دانشگر وارد مذاکره می‌شود، ولی حالا خبر رسیده که عارف آقاسی جدیدترین گزینه پرسپولیسی‌ها برای خط دفاعی است و حتی مذاکرات اولیه هم با این بازیکن صورت گرفته است.

عارف در فصلی که گذشت بازی‌های قابل قبولی در فولاد خوزستان داشته و حالا به فهرست خرید پرسپولیس اضافه شده است. البته نکته همچنان اینجاست که ادامه مذاکرات با او در صورتی رخ می‌دهد که علی نعمتی طی امروز و فردا نتواند رضایتنامه اش را از پدیده برای پیوستن به پرسپولیس بگیرد.

ارسال نظر