تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

جنجالی که یک کاربر درباره ازدواج جواد عزتی و ترانه علیدوستی به راه انداخت + عکس

توئیت جنجالی یک کاربر به سرعت انتشار یافت. جزئیاتی از ازدواج جواد عزتی و ترانه علیدوستی به شکلی عجیب.

اقتصاد۲۴- جواد عزتی بازیگر مطرح ایران است. جواد عزتی در قهوه تلخ به شهرت رسید و جواد عزتی با بازی در فیلم زخم کاری به این فیلم اعتبار زیای بخشید. جواد عزتی ازدواج کرده و در ادامه بیشتر از جواد عزتی بخوانید.

جواد عزتی بازیگر باتجربه محبوب و بسیار پرطرفدار سینما و تلوزیون است. جواد عزتی در سریال زخم کاری با بازی به اندازه و درست بسیار زیرکانه در دل مخاطبان جا باز کرده است.


بیشتر بخوانید:چهره بدون آرایش ترانه علیدوستی + عکس


 جواد عزتی پیش از این در سریال‌های کمدی نیز توانایی بازی خود را به رخ کشیده بود. اما یک توئیت جنجالی و عجیب در توئیتر حواشی زیادی به پا کرد. این توئیت از یکی از کاربران توئیتر بود که در آن خواب عجیب خودش را تعریف کرد که در مورد جواد عزتی و ترانه علیدوستی بود. این توئیت چندتا لایک خورد و واکنش‌هایی به همراه داشت.


منبع: شما نیوز

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
نسترن
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
چه خبر لوسی
ناشناس
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
شایعه ساختن یا واقعا ازدواج کردن ؟
ناشناس
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بابا این چه چیزهای است که شما میزارید شما دوست دارید زندگی شخصی شمارا کسی قضاوت کنند یا درباره شما خواب ببینند و توی سایت های اینترنتی بزارند واقعان مردم دیوانه شدن
مجتبی
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بعضی ها خودشون را متخصص میدونند و از زمان و انرژی و دانش خودشون استفاده میکنند برای انجام یک رفتار عجیب،اخه این چه خبری هست که منتشر میکنید واقعا چه فکری میکنید که این مطلب را منتشر میکنید،لطفا اگر توانایی ندارید برید تو شغل دیگه که توانایی انجامش را دارید و یک کار مفید انجام بدید ،با منتشر کردن این مطلب و مطالب مزخرف مشابه مخاطب را نسبت به کار خودتون بدبین میکنید البته بجای بدبین شدن بهتر بگم حال ادم را به هم میزنید.
ارسال نظر