تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

عکس جنجالی الهام چرخنده و همسرش در کربلا + عکس

الهام چرخنده عکسی در کربلا با همسرش در روز تاسوعای حسینی منتشر کرد که خیلی از کاربران آن را سبک بازی نامناسب او و شوهر روحانی اش در کربلا دانسته اند.

اقتصاد ۲۴ - الهام چرخنده عکسی در کربلا با همسرش در روز تاسوعای حسینی منتشر کرد که به سبک مدلینگ است و واکنش کاربران را در پی داشته!

سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده از روحانیون کشورمان است که تحصیلات حوزوی دارد. آنها به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کردند و در گفتگویی چرخنده اظهار داشت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی گفت: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.


بیشتر بخوانید: اظهار نظر پسر الهام چرخنده درباره مادرش!


چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغلهمسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد.

پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

منبع: رکنا
ارسال نظر