تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

اقدام مخفیانه استقلال و قایدی

امروز فیلمی از حضور مهدی قایدی در تمرین الاهلی منتشر شد که تمام شایعات را تائید می‌کرد.

اقتصاد۲۴- امروز فیلمی از حضور مهدی قایدی در تمرین الاهلی منتشر شد که تمام شایعات را تائید می‌کرد. این یعنی با وجود اصرار‌های مجیدی باشگاه استقلال مهاجم خود را معامله کرده است. هفته گذشته مددی مدیرعامل آبی‌ها برای فروش قایدی به الاهلی امارات راهی این کشور شد. همانجا توافق نهایی بر سر مبلغ انتقال مهدی صورت گرفت. همچنین قرار است در انتقال بعدی قایدی هم حدود ۲۰ درصد به استقلال برسد. یعنی اگر او از الاهلی به باشگاه دیگری برود، دوباره پول نصیب آبی‌ها خواهد شد. خبر‌های رسیده از امارات حکایت از آن دارد قایدی امروز هم در تست پزشکی الاهلی شرکت می‌کند. او در چند روز گذشته در تمرینات این تیم حضور داشته و پا به پای دیگر بازیکنان کار کرده است. گویا پیش قرارداد برای حضور این بازیکن در الاهلی هفته گذشته امضا شده است.

روزنامه قطری الرایه به نقل از یک منبع نزدیک به الغرافه نوشت: این باشگاه به دنبال بی‌نتیجه ماندن مذاکره مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات دوباره با مدیر برنامه این بازیکن وارد گفتگو شد. مهدی قایدی به عنوان بازیکن آسیایی دومین بازیکن جدید خارجی الغرافه پس از مهدی تاهرات الجزایری خواهد بود. الغرافه به دنبال ابراز تمایل آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید ایتالیایی‌اش که با مهدی قایدی در استقلال تهران همکاری کرده بود برای جذب این بازیکن دست به کار شد.

اگر الغرافه بتواند مهدی قایدی را جذب کند باعث تقویت خط حمله این تیم خواهد شد. او یکی از بهترین بازیکنان جوان قاره آسیاست که در نظرسنجی عمومی و تخصصی سال ۲۰۲۰ این عنوان را به دست آورد. این جایزه به بازیکنان زیر ۲۳ سال پس از ارزیابی سطح فنی ارائه شده در باشگاه و تیم ملی اختصاص می‌یابد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر