تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خبر خوش گل محمدی را خراب کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خبر‌های خوبی در راه است و برای همه این سوال ایجاد شد که خبر خوش چه می‌تواند باشد.

اقتصاد۲۴- یحیی گل محمدی چند روز قبل در تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد که خبر‌های خوبی امشب و فردا در راه است.

بعد از این صحبت‌های سرمربی سرخپوشان صحبت‌هایی از اتمام مذاکرات باشگاه با رضا اسدی مطرح شد و گمان بر این بود که این بازیکن سرخپوش می‌شود، اما برخلاف پیش بینی‌ها این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید:سورپرایز یحیی گل محمدی استقلالی است؟


البته منظور یحیی گل محمدی از خبر خوش همان رضا اسدی بود و شاید سرمربی سرخپوشان هم فکر می‌کرد این بازیکن همان شب با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند، اما روند مذاکرات باشگاه با این بازیکن از نظر تفاهم در مسائل مالی طبق تصورات خوب پیش نرفت.

البته روند مذاکرات روز گذشته هم ادامه پیدا کرده، اما پیشنهاد استقلال به این بازیکن باعث شده تا رضا اسدی دو باشگاه را برای تصمیم گیری خود معطل کند.

همچنین تمدید قرارداد با عالیشاه و جذب علی نعمتی از دیگر خبر‌های خوبی بوده که یحیی گل حمدی در صحبت هایش به آن اشاره کرده بود.

منبع: خبر ورزشی
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
دیناری
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
برو بابا گم شو از پرسپولیس بیرون با این خبر خوشت مسلمان و رفیعی هستن میری ناز این اسدی بی ارزش رو می کشی واقعا هیچی حالیت نیست
لنگی سوز
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
مجیدی باید تیام رو بیاره اسدی یا روزبه چشمی چیه اخه
ارسال نظر