تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

افزایش سرانه رفاهی در قشم با ساخت سه بوستان محله‌ای

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت سه بوستان در شهرک‌های قشم بااعتباری نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

اقتصاد۲۴- شاهد ملازم با اشاره به نیاز شهرک‌های مسکونی قشم به فضا‌های تفریحی و سبز گفت: این طرح رفاهی و خدماتی که به‌منظور تأمین اوقات فراغت شهروندان ساکن و افزایش سرانه فضای سبز عمومی به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مدیریت قرارگرفته، هم‌اکنون در مراحل پایان کار است.
وی ادامه داد: فاز دوم پارک جنگلی گلستان به مساحت هشت هکتار به ارزش ۹ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال و بوستان پرستو در شهرک نریمان به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و به ارزش پنج میلیارد و ۸۵ میلیون ریال، فضا‌های رفاهی است که به‌زودی به افتتاح می‌رسد.


بیشتر بخوانید: قشم، بزرگ ترین جزیره غیرمستقل جهان صاحب آب شیرین می‌شود


ملازم به ساخت بوستان‌هایی در شهرک الهیه اشاره کرد و افزود: سه لکه در این شهرک برای افزودن به فضای رفاهی و سبز انتخاب شد که درمجموع دو هزار و ۷۶۰ مترمربع وسعت دارند و حدود ۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن ابراز امیدواری برای گسترش بیشتر فضا‌های دلپذیر برای خانواده‌ها در سطح شهر قشم و روستا‌ها عنوان داشت: افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال مردم، یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر