تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

۲۲ روز از ربودن سه پسر نوجوان در داراب گذشت

سه پسر نوجوان که ۲۲ روز قبل در یکی از روستا‌های داراب استان فارس ربوده شدند، هنوز پیدا نشدند.

به گزارش جامعه ۲۴- عصر روز دوازدهم مرداد ماه بود که اهالی یکی از روستا‌های داراب به پلیس مراجعه و از گم شدن سه نوجوان اهل روستا خبر دادند. خانواده یکی از کودکان در شکایتش به پلیس گفت: ظهر امروز پسرم به همراه دو پسر دو قلو همسایه مشغول بازی در کوچه بودند، ساعتی بعد وقتی برای صدا کردن او به کوچه رفتم متوجه شدم پسرم در کوچه نیست، به خانه همسایه رفتم و او هم مدعی شد دو پسرش به خانه بازنگشته‌اند.

بعد از این شکایت و اطلاع اهالی روستا از حادثه، تمامی آن‌ها روستا و بیابان‌های اطراف و حتی روستا‌های دیگر را جستجو کردند، اما ردی از سه پسر نوجوان نبود. برخی اهالی گفتند شاید کودکان بازیگوش داخل چاه افتاده‌اند به همین خاطر چاه‌های آب را هم جستجو کردند، اما هیچ رد و نشانه‌ای از آن‌ها وجود نداشت.

با اعلام این شکایت با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی استان به محل حادثه رفت و تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از کودکان آغاز کرد. تحقیقات جنایی نشان می‌داد گم شدگان دو برادر دو قلو ۱۲ ساله و یک پسر ۱۵ ساله هستند که در مقابل خانه شان مشغول بازی بودند. هیچ یک از اهالی آن‌ها را ندیده است.


بیشتر بخوانید: چرا جنایت‌های خانوادگی زیاد شده است؟


تحقیقات برای یافتن کودکان ادامه داشت که پنج روز بعد فردی با خانواده دوقلو‌ها تماس گرفت و مدعی شد سه کودک را ربوده است و به علت اختلافات خانوادگی تا زمانی که این اختلافات حل نشود و پول مورد نظر پرداخت نشود، کودکان را نزد خود نگه می‌دارد.

با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات آغاز و هویت فرد آدم ربا کشف، اما هیچ سرنخی از او به دست نیامد.

با گذشت ۲۲ روز از ربودن کودکان هنوز محل اختفا آن‌ها کشف نشده و این سه کودک گروگان اختلافات مالی هستند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
چرا چرت پرت نوشتین قضیه این نیست بخدا
شیراز
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
پس چیه قضیه
ارسال نظر