تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

پذیرش بیت کوین در هتل پنج ستاره لوکس سوئیسی

مدیریت یک هتل پنج ستاره لوکس واقع در قلب کوه‌های آلپ سوئیس مدعی است که محبوبیت روزافزون ارز‌های رمزنگاری شده در سرتاسر جهان سرانجام این هتل را بر آن داشته تا در‌های خود را به روی این ارز‌های جدید باز کند.

اقتصاد ۲۴- روزنامه سوئیسی بلیک گزارش می‌دهد که یک هتل پنج ستاره لوکس واقع در قلب کوه‌های آلپ سوئیس موسوم به Chedi Andermatt، پذیرش پرداخت با بیت کوین و اتریوم را آغاز کرده است. در ادامه با ما همراه شوید.

از این پس مهمانان این هتل می‌توانند یکی از دو ارز رمزنگاری شده بزرگ را برای پرداخت قبوض بیش از ۲۰۰ فرانک سوئیس (تقریبا ۲۱۸ دلار) انتخاب کنند.

این یک تصمیم خودجوش نبوده و این هتل چهار سال است که پذیرش ارز‌های رمزنگاری شده را بررسی می‌کند.

مدیریت این هتل مدعی است که محبوبیت روزافزون ارز‌های رمزنگاری شده در سرتاسر جهان سرانجام Chedi Andermatt را بر آن داشته تا در‌های خود را به روی این ارز‌های جدید باز کند.


بیشتر بخوانید: محبوبیت کاردانو افزایش یافت


ولی در ادامه گفت:ذما مدتهاست که می‌دانیم ارز‌های رمزنگاری شده در زمینه مهمان نوازی آینده‌ای درخشان دارند.

این هتل لوکس که توسط ژان میشل گاتی طراحی شده است، قصد دارد سنت‌های سوئیس را با مدرنیته آسیایی در پس زمینه آرامش آلپ ترکیب کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، گروه رستوران داران میلیاردر‌های آمریکایی نیز اعلام کردند که رستوران‌های Landry’s در ماه آوریل سال آینده (فروردین ۱۴۰۱) پذیرش بیت کوین را آغاز می‌کنند.

منبع: نبض بازار

ارسال نظر