تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

ساسی مانکن برای استقلال دست به جیب شد+ عکس

ساسی مانکن، خواننده پرحاشیه با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت که حاضر است هزینه انتقال «اشکان دژاگه» به استقلال را پرداخت کند.

اقتصاد۲۴- ساسی مانکن، خواننده پرحاشیه با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت که حاضر است هزینه انتقال «اشکان دژاگه» به استقلال را پرداخت کند.

گفتنی است بعد از نهایی شدن فروش مهدی قایدی تماشاگران تیم استقلال به سیاست‌های باشگاه اعتراض کردند و خواستار این شدند دست کم باشگاه ستاره‌ای در حد مهدی قایدی به خدمت بگیرد و در این بین نام اشکان دژاگه مطرح شده است. بازیکنی که فصل گذشته در میانه‌های راه به دلیل اختلاف نظر با رسول خطیبی اردوی تیم تراکتور را رها کرد و با وجود تغییر رسول خطیبی حاضر نشد به اردوی تیم برگردد.


بیشتر بخوانید: فوق ستاره استقلال در یک قدمی سپاهان


سوال مهم اینجاست آیا اشکان دژاگه در لیست خرید استقلال قرار دارد؟ یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال گفت اسم اشکان دژاگه، میان بازیکنانی که فرهاد مجیدی لیست کرده، دیده نمی‌شود و نکته مهم دیگر اینکه اشکان برای بازی در استقلال به صورت دلاری دستمزد دریافت خواهد کرد که بعید است باشگاه بتواند خواسته‌های مالی این بازیکن را برآورده کند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Ragnar
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
ساسی گفته هزاران نفر مثل من هستند که بخوان به استقلال ( تاج مالک به حق نصف اموال فدراسیون ) کمک مالی کنند
چون فدارسیون انگاری از استقلال کمکی نمیکنند بهش
عدل
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دردت بخوره تو سرتتلو بچه خراب
سید امیر
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دمش گرم. ساسی بچه تاجی عشقه
ساسی سلطان
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
اونایی ک میگن ساسی پولشو نداره حالشون خوب نیسس من طرفدار استقلال نیستم ولی ساسی دمت گرم ساسی واسه جلب توجه این کارو نمیکنه اگه قبول کنن حتی بيشتر از اینم از دستش میاد ساسی سلطانی عاشقتم
ارسال نظر