تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
در بازدید از محل پروژه هتل "دوریتا" مطرح شد:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام حوزه هتلینگ در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان از محل پرو احداث هتل دوریتا بازدید کردند.

اقتصاد ۲۴- این بازدید پیرو دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر بررسی وضعیت و تعیین تکلیف هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی نیمه کاره سطح جزیره صورت گرفت.

هدف از این بازدید‌های میدانی و دوره‌ای توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه‌های مختلف گردشگری در سطح جزیره است.

براساس این گزارش، چندی پیش علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران حوزه هتلینگ جزیره قشم، دستوراتی را در راستای پیگیری و کمک به حل موانع و مشکلات این پروژه‌ها به منظور افزایش ظرفیت گردشگری در منطقه صادر کرده بود.


بیشتر بخوانید: جزیره قشم با وفاق و همدلی همه بخش‌ها به مقصد جدی گردشگری ایران و جهان تبدیل می‌شود


گفتنی است در بازدید‌های روز جمعه مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراه علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید محمدهاشم داخته، مدیر محیط زیست و شاهد ملازم، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر