تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

هدیه عجیب ساسی مانکن به استقلال در نقل و انتقالات! +عکس

عجیب‌تر از آن مدل صحبت کردن و ادبیات این خواننده است که گویی اشکان دژاگه یک عروسک تحت مالکیت اوست که این بازیکن را به استقلال هدیه بدهد!

اقتصاد۲۴- بعد از تتلو که مدتی در فوتبال ایران سر و صدایی بر پا کرد، حالا نوبت ساسی مانکن شده است که در بازار نقل و انتقالات فوتبال کشورمان خبرساز شود.

در چند پنجره نقل و انتقالات اخیر، هر بار شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. بازیکنانی که صبح به پرسپولیس یا استقلال لینک می‌شدند و شب با باشگاه رقیب امضا می‌کردند، مطرح شدن انتقالاتی که با عقل جور در نمی‌آید آن هم تنها برای بالا بردن قیمت، رژه دلال‌ها در ساختمان باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشورمان و ظهور افرادی با ادعای کمک به باشگاه برای مطرح کردن نام خود.

ساسی مانکن که در گذشته خواننده زیر زمینی در ایران بود و حالا در امریکا اقامت دارد، مدعی شده پول انتقال دژاگه به استقلال را تمام و کمال می‌پردازد. ساسی مانکن در استوری‌های اینستاگرام خود نوشت:

پول قرارداد یک ساله اشکان دژاگه را تمام و کمال پرداخت می‌کنم، برای یک فصل، به هر قیمتی که باشد. فقط شماره حساب بدهید، کادوی من به استقلال.


بیشتر بخوانید: ساسی مانکن برای استقلال دست به جیب شد+ عکس


این خواننده که اخیرا با حضور یک چهره مبتذل در ویدیو ترانه اش جنجال ساز شده بود، در استوری بعدی اسکرین شات پیامش به فرزاد مجیدی را منتشر کرد:

فرزاد جان من اشکان دژاگه را به باشگاه هدیه می‌دهم، اگر شما موافق باشید. تمام پول قرارداش را هم خودم می‌دهم.
عجیب‌تر از آن مدل صحبت کردن و ادبیات این خواننده است که گویی اشکان دژاگه یک عروسک تحت مالکیت اوست که این بازیکن را به استقلال هدیه بدهد! حالا ساسی مانکن هم وارد نقل و انتقالات فوتبال ایران شده و به نظر کار این آشفته بازار دیگر از طنز گذشته، باید به حال این روز‌ها گریه کرد.

 

منبع: تابناک
ارسال نظر