تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

دعوای شدید ساسی مانکن و احسان علیخانی! +فیلم جنجالی

در حین اجرای مبین درپور در برنامه عصر جدید، احسان علیخانی به ساسی مانکن کنایه‌ای سنگین زد که با واکنش تند ساسی مانکن در اینستاگرام مواجه شد.

اقتصاد ۲۴- احسان علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ ساسی زد. احسان علیخانی از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند.


بیشتر بخوانید: همسر جدید پیمان قاسم خانی: پیمان رو اندازه سگم دوس دارم! + عکس


احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
آل
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
آقای علیخانی درست گفتن دم شون گرم آخه ساسی تو جلف دختر باز چطور به خودت اجازه میدی که به آقای علیخانی حرف بزنی ایشون یک مجری بزرگ معروفه هرچی هم در آورده خودش زحمت کشیده تو بی سر و پا دفعه آخرت باشه به آقای علیخانی اینجوری میگی من طرفدارشون هستم
سیده محدثه موسوی
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
خیلی مجری خوبیه و اگه گونی گونی طلام بش بدن بازم کمه ، آقای علیخانی جایگزین نداره و هیچکس نمیتونه جاشو بگیره .
نوید
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
سس ماست اصلا این علیخانی خیلی چهندشه
یعقوبی
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
احسان یه مجری به تمام معناست. ساسی تو چی میگی تو حق نداری به علیخانی چیزی بگی چون حرف حق زده داری میسوزی آخه اون چه آهنگایه که میسازی این همه خواننده تو چرا توشون اینجوری در اومدی
شمه
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
چه ملت ک سخولی داریم خدایش
ملت نون شب ندارن اینا چی میگن
خاک تو سر مردم بی سواد جهان سومی
ارسال نظر