تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

سخنان مهم رئیسی در بدو ورد به چابهار

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توانم واژه محروم را در مورد استان سیستان و بلوچستان بکار ببرم، گفت: در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.

اقتصاد۲۴ - سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در سفری از پیش اعلام نشده وارد استان سیستان و بلوچستان شد.


بیشتر بخوانید: اظهارات رئیسی درباره اتهامات آمریکا، بازگشایی مدارس و واکسیناسیون


وی در بدو ورود به چابهار، سفر به استان‌ها را یکی از برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان‌ها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیران مناطق و بویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم بویژه فقرا و محرومین در استان‌ها فعال شود.

رئیسی: محرومیت‌های سیستان و بلوچستان حتماً می‌تواند برطرف شود

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از انقلاب کار‌های زیادی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت: هنوز نسبت به آنچه باید در این استان انجام بگیرد فاصله وجود دارد و امیدواریم در این دولت با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال استان اعم از سنی و شیعه، گام‌هایی برای توسعه بیشتر استان برداریم.

رئیسی از سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور نام برد و افزود: نمی‌توانم واژه محروم را در مورد این استان بکار ببرم، اما در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت‌هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.

منبع: فارس
ارسال نظر