تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

شناسایی سارقان مسلح طلافروشی‌های غرب تهران

رئیس پلیس غرب استان تهران از شناسایی سارقان مسلحی خبر داد که از دو طلافروشی سرقت ناکام داشتند و اظهار کرد: سیستم هشدار به پلیس در طلافروشی‌ها و صرافی‌ها نصب شد و این اصناف مستقیم به پلیس ۱۱۰ وصل شدند.

به گزارش جامعه ۲۴- سردار کیوان ظهیری در مورد سرقت‌های مسلحانه طلافروشی در غرب استان تهران گفت: اولویت ما تامین امنیت برخی اصناف پر خطر مانند طلافروشی‌ها و صرافی‌ها است. آموزش این صنوف در دستور کار پلیس قرار دارد. همه این اصناف به پلیس دعوت و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شد. همچنین تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت باید در این مغازه‌ها مورد استفاده قرار گیرد که ما از طریق پلیس امنیت و اماکن رصد لازم را انجام دادیم و با صنوف متخلف برخورد کردیم.

وی ادامه داد: سیستم هشدار به پلیس در این مراکز نصب شد و این اصناف مستقیم به پلیس ۱۱۰ وصل شدند تا در زمان بروز جرم و حادثه بلافاصله پلیس مطلع و وارد عمل شود.

به گفته رئیس پلیس غرب استان تهران، در دو سرقت گذشته از طلافروشی‌های شهریار و اسلامشهر با استفاده از این تجهیزات، سارقان ناکام ماندند.


بیشتر بخوانید: وحشت مردم غرب تهران از دزدان مسلح طلا +فیلم


ظهیری با تاکید بر اینکه اصناف باید از این تجهیزات استفاده کنند و هشدار پلیس را جدی بگیرند، افزود: این تجهیزات اگرچه هزینه دارد، اما این هزینه از خسارت سنگین در صورت سرقت جلوگیری می‌کند و حتی ممکن است در حین سرقت صاحبان مشاغل جانشان را از دست دهند.

وی از شناسایی سارقان مسلح طلافروشی‌ها خبر داد و گفت: اعضای باند سرقت‌های مسلح در غرب تهران تحت رصد پلیس هستند و به زودی دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس غرب استان تهران در مورد تجمع مردم در صحنه‌های سرقت به جامعه ۲۴ گفت: مردم همیشه یار پلیس هستند و در حفظ اموال هم‌نوع از خود غیرت نشان داده و احساس مسئولیت می‌کنند که پلیس قدردان مردم است. افراد حاضر در صحنه سرقت باید مراقب بوده و نکات ایمنی را رعایت کرده و از مقابله با سارقان مسلح به صورت رو در رو خودداری کنند.

ارسال نظر