تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

وزیر علوم: آموزش برای همه مقاطع به جز تحصیلات تکمیلی مجازی است

وزیر علوم و تحقیقات فناوری گفت: آموزش برای همه مقاطع به جز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که به مرحله دفاع از پایان نامه رسیده اند مجازی است.

اقتصاد ۲۴ - آقای محمد علی زلفی گل در حاشیه نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در خصوص از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و اکنون در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که در خصوص این موضوع برگزار شد، مقرر گردید برای همه گروه‌ها و مقاطع تحصیلی بازگشایی نداریم و فقط دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد که طرح پژوهشی، رساله و پایانه نامه آن‌ها به تصویب دانشگاه رسیده است می‌توانند برای آزمایش‌های تحقیقاتی خود در کارگاه‌ها حاضر شوند.


بیشتر بخوانید: بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها در ابتدای مهر ماه منتفی است


وی افزود: برای کلیه دانشجویان ترم آینده تا قبل از واکسینه شدن امکان آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش به صورت مجازی برای همه مقاطع به جزء دانشجویان ارشد و دکتری است.

آقای زلفی گل ادامه داد: همچنین برای دانشجویان غیر بومی که باید در خوابگاه ساکن شوند و تا کنون واکسینه نشده اند، ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیمی نگرفته است بنابراین امکان آموزش حضوری برای آن‌ها نیز وجود ندارد.

منبع: واحد مرکزی خبر

ارسال نظر