تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

جستجوی مردم در گوگل برای یافتن مراکز دارای واکسن آسترازنکا

در ۴۸ ساعت گذشته مفاهیم و عباراتی، چون شهید حسن عشوری، امید نوروزی، کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟، آیا انبه برای کرونا مفید است؟، آیا محیط بان حق تیر دارد؟، ماه صفر و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

اقتصاد ۲۴ - روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «شهید حسن عشوری»، «امید نوروزی»، «کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟»، «آیا انبه برای کرونا مفید است؟»، «آیا محیط بان حق تیر دارد؟»، «ماه صفر» و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟

بر اساس اطلاعات موجود هم اینک در مراکز تزریق واکسن کشورمان واکسن‌های آسترازنکا، برکت، اسپوتنیک، بهارات، سینوفارم و برکت تزریق می‌شود.


بیشتر بخوانید: توقف واکسیناسیون عمومی به نفع گروه‌های خاص


به نظر می‌رسد از میان همه این واکسن ها، واکسن آسترازنکا مشتریان و متقاضیان بیشتری دارد. این را از آنجایی می‌گوییم که در ۴۸ ساعت گذشته، بار‌ها عبارت «کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟» در گوگل جست و جو شده است.

ارسال نظر