تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوانت در آینده

یکی از رمزارز‌های با رشد خیره کننده ارز دیجیتال کوانت است که توانسته در طول یک ماه ۲۰۰ درصد رشد کند؛ بنابراین بد نیست نگاهی به آینده آن داشته باشیم.

اقتصاد ۲۴ - کوانت یکی از همین ارز‌های دیجیتال است که با تمرکز بر قابلیت همکاری بلاک چین‌ها کار می‌کند. این ارز دیجیتال که به‌تازگی اوج تاریخی خود را شکسته است، به کسب‌وکار‌های مختلف کمک می‌کند تا از فناوری دفتر کل توزیع‌شده در فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت کوانت (QNT) چهارشنبه گذشته ۱۷۸ دلار بوده است و تنها طی ۵ روز، موفق به ثبت رشدی ۱۱۷ درصدی و رسیدن به اوج تاریخی ۳۸۷ دلاری شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال هم طی ۲۴ ساعت به بیش از ۷۴۰ میلیون دلار رسید.

به‌روزرسانی پروتکل به اورلجر ۲.۰.۵، راه‌اندازی برنامه توسعه و اضافه‌شدن به فهرست معاملات صرافی‌های بزرگ از جمله دلایل رشد کوانت مطرح است.

اضافه‌شدن به فهرست صرافی‌های بزرگ

در دسترس بودن توکن کوانت در صرافی‌های بزرگ ارز‌های دیجیتال، یکی از عواملی است که باعث رشد قیمت آن شده است.

طی چند ماه گذشته، این ارز دیجیتال به صرافی‌هایی نظیر کوین بیس و بایننس اضافه شده است. اضافه‌شدن به چنین صرافی‌هایی، حجم معاملات آن را از میانگین ۹ میلیون دلاری به بیش از ۷۴۰ میلیون دلار رسانده است.


بیشتر بخوانید: ریزش شدید قیمت بیت کوین


بسیاری از پلتفرم‌های رصد بازار نظیر ورتکس (VORTECS) که متعلق به کوین تلگراف است، دورنمایی مثبت را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کردند.

کوانت روز شنبه موفق شد به نمره ۷۲ در پلتفرم ورتکس برسد. طی سه روز پس از این اتفاق، این ارز دیجیتال موفق شد رشدی ۱۰۲ درصدی را ثبت کند.

ارسال نظر