تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

ورود سلبریتی‌ها به بازار رمزارز‌ها

از دنیای هالیوود تعدادی از سلبریتی‌ها برای جهت دهی به بازار ارز‌های دیجیتال ورود کرده اند و حمایت‌های زیادی از این بازار داشته‌اند.

اقتصاد ۲۴ - بازار ارز‌های دیجیتال با وجود فراز و فرود اخیرش هنوز هم جذاب است و طرفداران خاص خود را دارد. به تازگی سلبریتی‌هایی از رشته‌های هنری ورزشی نیز به این بازار ورود کرده‌اند و شاهد اظهارنظر‌هایی از سوی آن‌ها هستیم. اظهارنظر‌هایی که یا چهره آن‌ها را محبوب‌تر کرده است یا برای آن‌ها دردسرساز شده است.

لوگان پاول خواننده و هنرپیشه آمریکایی با ایجاد توکن غیر قابل تعویض (NFT) ورود خود را به بازار ارز‌های دیجیتال رسمی کرد و از ارز دیجیتال اتریوم حمایت کرد.

ریز ویترسپون، بازیگر هالیوود اولین حمایت خود را از ارز‌های دیجیتال در توئیتر اعلام کرد. او سرمایه‌گذاری خود را با اتریوم شروع کرد. رمزارز‌ها برای ریز ویترسپون نیز مفید بود و دنبال کنندگان این هنرمند را در فضای مجازی بیشتر کردند.

کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی بعد از ورود به ارز‌های دیجیتال از ۲۵۰ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام خواست، به پروژه اتریوم مکس بپیوندد. این درخواست برای او حاشیه‌ساز شد و اداره امور مالی بریتانیا به خاطر پامپ کردن این توکن از کارداشیان انتقاد کرد.

فیفتی‌سنت، خواننده معروف هیپ هاپ چند سالی هست که به دنیای ارز‌های دیجیتال ورود کرده است و از سال ۲۰۱۸ به طور رسمی دارایی‌های بیت کوین خود را اعلام کرد. علاقه‌مندان می‌توانستند، آلبوم «جاه‌طلبی‌های وحشی» او را با بیت کوین خریداری کنند.

حمایت سلبریتی‌ها منجر به پامپ و دامپ خواهد شد؟

با وجود رونق در بازار ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۱ احتمالاً سایر سلبریتی‌ها نیز وارد بازار ارز‌های دیجیتال خواهند شد. اگر چه حمایت این سلبریتی‌ها از بازار ارز‌های دیجیتال مفید خواهد بود و علاقه‌مندان آن‌ها جذب رمزارز‌ها می‌شوند، اما سرمایه‌گذاران خرد باید مراقب باشند که درگیر پامپ و دامپ این افراد نشوند. خیلی از سلبریتی‌ها به صورت تخصصی فعالیت تبلیغاتی دارند و ممکن حمایت آن‌ها تنها در راستای کسب درآمد باشد و سرمایه‌گذاران باید با دقت وارد بازار کریپتوکارنسی شوند.

منبع: گسترش نیوز

ارسال نظر