تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

بازدهی ۳۰ درصدی شیبا اینو در یک هفته

شیبا اینو که با نام قاتل دوج معرفی می‌شود این هفته با وجود نوسان بازار ارز‌های دیجیتال، توانست بازدهی ۳۰ درصدی برای صاحبان خود داشته باشد.

اقتصاد ۲۴ - دوج‌کوین اخیرا با دوره‌های سود کم مواجه شده است. میم‌کوین شماره یک بازار چند روزی است که روز خوش به خود ندیده است. بخشی از این موضوع به دلیل سقوط قیمتی هفته گذشته بوده است و بخش دیگر به دلیل کاهش سود پروژه به دلیل عملکرد ضعیف بوده است. در حالی که بقیه پروژه‌های با پس‌زمینه سگ روندی صعودی داشته‌اند، دوج‌کوین روندی تقریبا ثابت و نزولی داشته است.

بهبود ۱۰ رمزارز برتر بازار هم موجب نشده تا دوج‌کوین وارد فاز صعودی شود. بیت‌کوین و اتریوم در یک هفته گذشته بیش از ۸ درصد رشد داشته‌اند در حالی که رشد دوج کمتر از دو درصد بوده است. با این حال این ارز دیجیتال که در شبانه روز گذشته افتی ۴٫۸ درصدی داشته است در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲۴ سنتی معامله می‌شود. این در حالی است که دوج روز گذشته پس از مدت‌ها به محدوده مقاومتی ۲۵ سنتی رسیده بود.

رشد ۳۰ درصدی شیبا

این هفته همچنین، ارز دیجیتال شیبا که به عنوان «قاتل دوج» شناخته می‌شود در صرافی کوین‌بیس قابل معامله شد. این اتفاق در حالی افتاده که هفته گذشته صرافی کوین‌بیس اعلام کرده بود به زودی این میم‌کوین را در پلتفرم معاملاتی خود قرار خواهد داد.


بیشتر بخوانید: عرضه شیبا اینو در صرافی کوین بیس آغاز شد


از آن زمان شیبا رشدی ۳۵ درصدی را به ثبت رساند. هر چند بعد از رسیدن به سطح ۰٫۰۰۰۰۰۹۷ دلاری و ثبت بالاترین سطح سه ماه اخیر خود، در حال حاضر در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۴۲ دلاری معامله می‌شود.

سطح مقاومتی دوج‌کوین

عبور از سطح ۲۵ سنتی و تثبیت بالای آن برای دوج‌کوین بسیار مهم است. اما به نظر می‌رسد نگهداشتن این جایگاه برای دوج به عملیاتی غیرممکن تبدیل شده است. این ارز دیجیتال در دفعه‌های گذشته هر بار تنها کمتر از چند ساعت توانسته بالای ۲۵ سنت معامله شود و مجددا به زیر این سطح مقاومتی سقوط کرده است.

با این حال می‌توان امیدوار بود که در صورت تثبیت دوج بالای سطح ۲۵ سنتی، این میم‌کوین مجددا بتواند به سمت اهداف بالای ۳۰ سنتی خود حرکت کند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر