تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

میزان مطالبات کاربران کریپتولند ۲۰۰ میلیارد است

سخنگوی قوه قضاییه، امروز در نشست خبری خود در مورد پرونده کرپیتولند گفت: میزان مطالبات کاربران کریپتولند ۲۰۰ میلیارد تومان است و ۸ نفر در این پرونده بازداشت شده اند.

اقتصاد ۲۴ - ذبیح‌الله خداییان در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران در ارتباط با وضعیت متضررین رمزارز‌ها گفت: پرونده‌هایی در مورد رمزارز‌ها در مراجع قضایی تشکیل شده است که مهمترین آن‌ها پرونده «کریپتولند» است که در این پرونده ۸ بازداشتی داریم. 

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: افراد زیادی در این پرونده متضرر شدند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آن‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید: تجمع کاربران کریپتولند در مقابل دادسرای جرائم اقتصادی ادامه دارد/ اعتراض کاربران به توقف پرداخت دارایی‌ها


وی ادامه داد: اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آن‌ها صورت گرفته است. بیش از ۱۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷ میلیون دلار از این شبکه کشف شده است. تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان و حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بین افراد متضرر توزیع شده است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
پس چرا پولمن فقط ۵۰میلیونه هنوز ندادین ؟!!شما که بیشتر اموال رو‌کشف کردیم
طاهره میرعابدینی
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
کاش اعلام کنن که با حدود ۱۳۰ میلیارد تومان و ۶۰۰۰ دلار ارز مطالبات چه کسانی پرداخت شده چون تعداد محدودی از اعضا اعلام میکنن که وجوهات ارزی و ریالی خودشونو دریافت کردن.
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
تف به شرف نداشته تون پس دوس دارین ملت رو اذیت کنین . پولمون رو بدین دیوث ها . یا رو فقط پول دفتر و جت شخصیش 200 میلیارد ارزش داره . دزد های سرگردنه از شما با شرفترن
ارسال نظر