تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص کل

امروز بازار سرمایه با رشد شاخص همراه شد. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با بیش از ۲٫۵ درصد رشد در محدوه یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت.

اقتصاد ۲۴- امروز بازار سرمایه با رشد شاخص همراه شد. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوه یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت و ۲٫۵ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم با هفت هزار واحد مثبت و ۱٫۸ درصد رشد در محدوده ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز به شش میلیون و ۱۱۳ میلیارد تومان رسید.

شاخص‌سازان بازار امروز روند بهتری را نسبت به هفته گذشته داشتند. در پایان بازار امروز فولاد، فملی و فارس امروز بیشترین تاثیر را در شاخص کل گذاشتند.


بیشتر بخوانید:ابلاغ یک دستور بورسی برای فعالیت استارتاپ‌ها


پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی هم امروز فسبزوار، شستا و برکت بودند. بیشترین حجم معاملات هم امروز برای گروه خودرویی و نماد‌های خساپا، خودرو و خبهمن ثبت شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۲۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۲۹۱نماد و افت بیش از سه درصد ۹۸نماد در بازار اتفاق افتاد.

در بازار امروز نماد‌های ولیز و و خارزم نیز متوقف شدند و زمان بازگشایی آن‌ها توسط ناظر بازار اعلام می‌شود.

ارسال نظر